Close
Type at least 1 character to search
Brands Loyalty Brands Loyalty

Community Building Channels

Το 2025 υπολογίζεται ότι θα υπάρχουν 4,6 δισεκατομμύρια χρήστες email παγκοσμίως: περισσότερο από το ήμισυ του παγκόσμιου πληθυσμού. Oι καμπάνιες email μάρκετινγκ εξακολουθούν να είναι ένα από τα πιο πολύτιμα και αναμφισβήτητα υποτιμημένα κανάλια μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί μια επιχείρηση για να προσεγγίσει γρήγορα το κοινό-στόχο της και να ενθαρρύνει την αφοσίωση των πελατών της σε συχνότητα ανάλογη της συνολικής της λίστας, ώστε να μη μπει στο Spam Zone.

H επιχείρηση στο σημερινό Digital Marketing Mix της επιβάλλεται να εξετάσει όλα τα tools της γύρω από ταCommuntity Building Channels συμπεριλαμβανομένων των CRM, Email Marketing Tools, Viber Marketing Tools καθώς και την ανάπτυξη πρωτογενούς content για το κοινό της μέσω από Blogs Writing Models ή και VideoPodcasts όταν αυτό είναι επιτρεπτό από τους διαθέσιμους πόρους της.

Γνωρίστε τη Tζώρτζια, Product Growth Manager

Σαν Product Growth Manager στην εταιρεία μπορώ να διακρίνω ένα σημαντικό προτέρημα όταν η ομάδα μας έχει αναλάβει το σύνολο των ενεργειών στο Digital Marketing ενός Brand.

Προσελκύουμε το κατάλληλο κοινό από την επισκεψιμότητα του ehop (απόρροια των Paid Ads στα λοιπά Channels) και δημιουργούμε Top Effective Email Campaigns με σωστό Segmentation των λιστών πελατών.

Η ομάδα μας σετάρει τις τμηματοποιημένες λίστες και ροές εργασιών αυτοματισμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χρησιμοποιώντας κορυφαίο λογισμικό μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να βελτιστοποιήσει τη στρατηγική ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας κάνοντας όλα τα απαραίτητα A/B Tests σε επίπεδο δημιουργικού ώστε να δούμε μέσα από μια ροή 6-8 campaigns ποιά μοτίβα ταιριάζουν στα Community Audiences.

Loyalty Channels

Η ομάδα μας παρέχει πλήρη διαχείριση των Community Loyalty Channels. Είτε ο στόχος σας είναι τα εβδομαδιαία ενημερωτικά δελτία είτε τα messages συναλλαγών, προσαρμόζουμε τη στρατηγική μάρκετινγκ του συνόλου των εργαλείων (Εmail Viber κ.τ.λ.) για να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες σας.

Blogs & Content Writing 0
Email & Viber Marketing 0
Podcasts & Experience Interviews 0
Brands Loyalty Brands Loyalty

Πάμε να δούμε μαζί ποιά είναι τα 4 βήματα για μια πλήρη στρατηγική ανάπτυξη των Community Building Channels της εταιρείας σας.

  1. Κατανόηση Κοινού. Το πρώτο βήμα για να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη καμπάνια CommuntityBuilding, είναι να κατανοήσετε το κοινό σας. Ερευνήστε τις ανάγκες, τις προτιμήσεις και τα σημεία επιρροής του κοινού σας. Αυτές οι πληροφορίες θα καθοδηγούν όχι μόνο το περιεχόμενο των email &viber campaign σας αλλά και το πλούσιο περιεχόμενο σε σύνταξη κειμένων (Blogs) και νέου τύπουCommunity BuildingTechniques (Podcasts).
  2. Σαφής Στοχοθεσία. Τι θέλετε να πετύχετε με τα Community Building Channels σας; Θέλετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα σχετικά με τη μάρκα σας, να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες ή να μετατρέψετε υπάρχοντες δυνητικούς πελάτες σε πελάτες; Ο καθορισμός σαφών, μετρήσιμων στόχων θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε μια αποτελεσματική καμπάνια και να παρακολουθήσετε την επιτυχία της.
  3. Attractive Content. Ένα ελκυστικό email ή ένα Clear Viber Message εικαστικό με επαγγελματική εμφάνιση μπορεί να αυξήσει σημαντικά τα ποσοστά αφοσίωσης. Βεβαιωθείτε ότι το σύνολο των ενεργειών σας είναι οπτικά ελκυστικά, ευανάγνωστα και αντικατοπτρίζουν την ταυτότητα της επωνυμίας σας. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι είναι φιλικά προς κινητά τηλέφωνα.
  4. Μετρησιμότητα και Feedback. Μετρήστε τα αποτελέσματα των ενεργειών Community Building σας σε σχέση με τους στόχους που είχατε θέσει. Key Indicators, όπως τα ποσοστά ανοίγματος, αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και ποσοστά μετατροπών θα δώσουν τις κρίσιμες απαντήσεις αποτελεσματικότητας. Χρησιμοποιήστε αυτά τα δεδομένα για να βελτιώσετε τη στρατηγική σας, κάνοντας τις απαραίτητες προσαρμογές για μελλοντικές καμπάνιες για να βελτιώσετε την απόδοση και να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα.